En dålig vana...

Jag har fått en dålig vana. Eller vana och vana, men det här e iaf andra kvällen som jag får för mig att göra kvällsfika me thé och smörgåsrån. Inte bra de där. Visst att man kanske blir hungrigare när man tränar, men så mycket tar jag faktiskt inte i ännu. Sambon bara skrattade åt mig när jag började duka opp och sa gonatt, visa i huset ska ju opp tidigt imorgon o jobba. Hehehe det slipper jag. Fast det vore faktiskt skönt att ha ett jobb å gå till nu känner jag. Börjar som sagt snart klättra på väggarna här hemma. Och om jag nu får ett jobb så kommer det förmodligen ta ett bra tag innan jag lyckas lägga om dygnet. Går nu aldrig o lägger mig före 02 på nätterna och sedan sover jag till omkring 9-11 på dagarna. Jag kanske skulle kliva upp tidigt imorgon bara för att vara lite tröttare imorgon kväll???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0