Det här me kassorna...

Har precis suttit i telefonen med Alfa-kassan. Igår började som sagt min riktiga arbetslöshet och jag vill gärna ha pengar detta år ifrån dom. Tänkte att det kunde gå lite fortare om jag fick fylla i kassakorten elektroniskt, men icke. Jag är ju inte ens godkänd ännu. *suck*

Dom sa att jag hade plus 450:- på mitt konto. Japp det vet jag om eftersom jag betalt full avgift fram till idag. Men from denna räkning skall jag bara betala 150:- vilket dom inte ville eftersom jag ligger på plus. Men om 2 månader då deras system kommer ikapp så kommer jag få en extra stor räkning ifrån dom då jag måste betala extra. Är det inte bättre att jag betalar rätt för mig hela tiden då ist för att vänta 2 månader? Nope inte enligt dom, det blir krångel i deras system då. Åter *suck*

Nee nu ska jag ut o klippa häcken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0