Designa egna kläder...

Äntligen har jag tagit mig i kragen me att börja skissa mina egna kläder. Om dom nu blir kläder vet jag inte men dom finns på papper. Eftersom jag avskyr att ha för tajta kläder som visar varje traktordäck och mage som hänger över byxorna, så e det inte så himla lätt att hitta snygga kläder. Dom där avdelningarna som har lite större kläder har oftast vad jag kallar tantkläder. Jag vill inte ha storblommigt o mormorsblusar.

Nee så nu har jag som sagt börjat skissa på kläder som jag själv skulle vilja ha. När jag har tillräkligt me plagg kanske jag försöker mig på att sy dom själv eller skickar iväg till skräddar. Drömmen vore ju att något företag tog tag i den biten o sålde kläderna, men såna stora drömmar får jag någ jobba lite på. hahaha

Har ni några bra tips på butiker/webshoppar som har snygga kläder som är 44 o upp i storlekarna??

Kommentarer
Postat av: Eva

Drömmar är till för att uppfyllas :)

2009-08-09 @ 21:04:05
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0