Dag 1 av 30

Idag drog jag igång mitt nya träningspass me min egen Wii coach. Får se hur det funkar men jag kan säga att det känns. Efter 18min på första passet så kändes det i kroppen och jag är faktiskt svettig. Så nu är det 15-20min varje dag, förutom tisdag o fredag då det tydligen är vilodag.



Jag kan faktiskt rekomendera denna efter att ha bara använt den en gång. Vill du börja komma igång me träningen men hatar gym så är denna perfa. Självklart måste du ha en Wii Nintendo oxå. Hade själva spelet sen tidigare och köpte som jag skrev för några dagar sedan endast kontrollerbandet o gummibandet separat. Det finns att köpa på dom flesta ställen nu som har spelen. Imorgon tänkte jag åka till Giganten o köpa mig balansplattan så det blir lite extra träning. Den kan man nämligen synka ihop me detta "spel".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0