Brainstorming...

Som jag berättade lite tidigare idag så kommer lönen imorgon o jag hade tänkt shoppa. Det riktigt kliar i fingrarna. =o)
Nu när jag sitter o försöker skriva ner en lista på vad jag ska shoppa kommer jag inte på något alls. Jag vet att jag hade massa saker som jag gått o vänta på att få köpa. Så drygt att inte komma på något av det. Eller jo några saker kom jag på, men det var inga roliga utan mer nödvändiga.

Jag som tänkt göra en rolig lista här på bloggen över dom saker jag ville köpa imorgon. Skojig lista me två saker bara. *suck* Måste brainstorma känner jag. Först ska jag laga mig en kantarell risotto och sedan brainstorma.

Jo i morgon ska jag tydligen ringa körskolan o anmäla mig. Och vips så försvann några tusenlappar. Måste lyckas övertala sambon oxå att vi måste boka resan till Dublin nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0