Är hon verkligen en förebild??

Tog med mig datorn ut för att få lite av dagens sista solstrålar. Satt mest och slösurfade runt på en massa bloggar som jag tidigare inte varit in på. Det var faktiskt lite skrattretande. Blogg efter blogg som jag kom in på var Kisse wannabes. Min undran är då, är Kisse verkligen en förebild för dagens tjejer??

Hon fyller läpparna, skall operera brösten, slänger pengar omkring sig (vilket egentligen är ok eftersom hon verkar ha den ekonomin, men alla tjejer har tyvärr inte den möjligheten), hon äter skräpmat som bara den (vilket hon oxå verkar kunna göra eftersom hon inte har ett gram i närheten av att vara fet. Hon har själv gått ut i sin blogg om att hon bara överdriver och ljuger i bloggen, hon är inte alls den där personen IRL. Varför är då hon en sån stor person att eftersträva??

Ja visst det är väl alla tjejers dröm att kunna spendera pengar hur man, operara brösten, kunna komma in på alla klubbar osv. Men förtstår inte tjejerna att dom blir utskrattade när dom kommer ut på stan och ser ut exakt som henne??

Nee för tusan sluta härma allt hon gör och var er själva. Låt Kisse vara Kisse, det räcker me en av henne i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0