Äntligen äntligen äntligen....

Så nu har jag äntligen tagit mig iväg o handlat för presentkorten på giganten. Denna gång blev det Nintendo Wii Balance Board. Hoppas att jag blir nöjd med den. Dock är jag inte nöjd me giganten. Hade presentkort på 1000:- och plattan kostade 990:-, trodde jag skulle få mina 10:- i handen. Men icke dom ligger kvar på presentkortet. Så jag får väl gå dit nån dag o köpa en glass eller nåt. *suck*
Men men jag är iaf glad. Nu har jag äntligen plattan så jag kan träna mera och köra yoga på vilodagarna. Det är nämligen två vilodagar i veckan när man kör 30dagars passet. Så då är det perfa me lite yoga. Är det skoj kanske man kan börja gå på riktig yoga.

Fast nu ska jag fortsätta o tvätta lite och sedan kolla vad jag ska packa ner till landet. Förhoppningsvis slipper vi regn där uppe, men gummistövlarna måste med iaf. Det finns nämligen väldigt mycket orm o fästingar. *usch*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0