5 Januari - Mina tattueringar...

Först vill jag bara be om ursäkt för den sjukt dåliga kvaliten på fotona. Måste verkligen skaffa mig en bättre kamera som inte behöver strålkastare för att kunna ta snygga bilder.

Men men...

Min första tattuering, 15år och allt var väldigt oplanerat. Eller ja egentligen inte att jag skulle tattuera mig men motivet var det. Åkte till studion för att göra en tribe o lilja. Kom därifrån me en anka. Under dom första veckorna såg det verkligen ut som en gnuggis. =o) Om det gjorde ont? Nee inte alls. Nåt som skrämde mig lite eftersom jag ville göra fler redan direkt efter. Mina föräldrar visste inte om något fråns jag kom hem o visade tattueringen. Då min bror hade flera stycken redan så kunde dom inte säga nåt. Okej att han hade åldern inne. Men va tusan.



Det ni ser runt ankan gjordes inte samtidigt utan kom dit några år senare. Dock är den helt förstörd och jag funderar på att ta bort eller tattuera över hela. Färgen stöttes bort under läkningen och det är därför otroligt svagt. Har inte orkat fylla i då jag blev rätt missnöjd med den.

På min andra arm har jag en keltisk sol o en ödla. Dom gjordes vid olika gånger. Funderar på att bygga på denna oxå men har inte bestämt mig hur.



Och så min senaste tattuering har säkert många av er redan sett. Det är faktiskt den jag e mest nöjd med, men det kanske bara e för att jag inte haft den mer än 3månader ca. Den skall oxå byggas på vart efter, men som sagt det kostar pengar och jag har så otroligt många viljor så jag vet inte vart jag ska börja.



Har ni några tattueringar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0