09 Januari - Mina favoritfilmer

Jag älskar att titta på film, det hänger otroligt mycket på hur min livssituation ser ut för vad jag gillar för slags filmer.

Det senaste året har det varit mycket tyska krigsfilmer, splatter och lite komedi. En bra mix me andra ord. Jag är inte så mycket för chiclit filmer mer än när jag e hemma å sjuk. Så vad har jag för favoriter? Svårt att säga men jag kan nämna lite filmer som jag gillar lite extra. Bara för att jag tycker att filmen e bra behöver inte alls hänga på handlingen utan kanske för att den e väldigt bra gjord eller liknade.



Då jag älskar att gå på bio (nåt min sambo inte gör) så kommer jag inte iväg så ofta som jag önska. Har två kära vänner som jag gärna försöker boka upp så ofta som möjligt på bio. Det är mitt sätt att fly verkligheten för en stund. Då dessa två vänner är två helt olika som personer så varierar filmutbudet väldigt stort. Något som uppskattas stort ifrån min sida. På bio blir det allt ifrån romantik till splatter, hänger helt på vilken av mina vänner som följer med. =o)

På Facebook uppdaterar jag min "Movie" sida hela tiden så där man kan se vad jag sett och hur många stjärnor den fått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0