Att det inte blir som man tänkt sig...

... brukar ju inte vara så ovanligt. Hela den här dagen har varit just en sån dag. Jag vaknade alldeles för sent, saker och ting på jobbet har gått åt skogen, jag blev kvar för länge på jobbet för att hinna åka till tattuereraren, middagen blev nåt skit ifrån BK, orkade inte installera nya kaffemaskinen, mediaspelaren i vardagsrummet vägrade fungera så ingen film.. Ja vad kan man säga....

Planen var att jag skulle åka iväg o shoppa lite, inhandla sushi och sedan sätta mig framför tv och se en film. Filmen skulle pågå så pass länge att jag kunde sätta mig i bilen och åka till arlanda direkt efter. Nu försöker jag göra det mesta för att hålla mig vaken. Om ca en timme ska jag fara i väg och hämta sambon. Då ska han få höra vilket jävla shit han införskaffat till tv:n i både sovrum o vardagsrum. Igår fuckade mediaspelaren ur i sovrummet och i dag i vardagsrummet. Så nu kan man endast se på tv i sovrummet, och då endast dom där vanliga kanalerna. =o(

Får väl kanske vara lite glad eftersom jag hittade en väska idag. Äntligen säger jag bara!! Som jag har letat efter en enkel medium svart. Bilden nedan visar dock modellen större. Väskan e ifrån Esprit.


Kommentarer
Postat av: Mickan

Snygg väska!

2010-10-01 @ 22:07:45
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0