Helt klart grymma...

Bara för att jag satt ett shoppingförbud fram till nästa lön så hittar jag saker jag vill shoppa! Kan någon ge mig pengar eller presentkort på H&M tack!



Skjortorna är ifrån Herravdelningen, men vad gör de. Dom är snygga o jag älskar skjortor. Kanske ska lura sambon att köpa dom till sig så kan jag låna dom. =o) Grymma skor på barnavdelningen har dom oxå. Om dom finns kvar när jag får pengar så blir det garanterat ett par svarta o turkosa. Hur snyggt som helt sen i vår. Synd bara att alla kommer springa runt med såna. =o( Jag får väl göra nåt extra med dom när jag väl köper ett par. Andra färger på snörena eller nåt. Nee nu snabbdusch sen bowling som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0