Har jag missat nåt?

Börjar faktiskt undra lite då dagens statistik visar fler besökare än vilken annan dag som helst. Och idag har jag inte ens uppdaterat bloggen fråns nu. Så har jag missat något??

När jag ändå uppdaterar kan jag väl uppdatera lite om dagen. Både jag o sambon har levt i dvala idag. Det blev en relativt hård kväll igår. Kom i säng strax efter 05 så idag blev det sovmorgon. Sen har vi inte gjort mycket alls. Kollat på "Gamers" som jag nu såg att halva bloggvärlden verka ha kollat på just ikväll.

Passade på att baka kladdkaka. Vart så himla sugen på det sen jag blev bjuden på det för ca 2veckor sedan. Så himla gott när den var salt. Bakade o smakade, inte alls salt. =o( Ställde då in den i kylen o nu på kvällen när jag tog en till bit så var den salt. Jag kanske e dum i huvudet men att just kyla ner en chokladkaka gör att saltet binder sig ifrån smöret. =o) Så nu har jag lite mindre kladdkaka i kylen, men den räcker som dessert imorgon kväll oxå.

Nu ska jag hoppa i säng efter att jag lagt ett sista lager me skyddslack på mina naglar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0