Det är här me Blog awards....

Okej, back on track!! Fast kanske inte helt o hållet än. Men jag kände att jag var tvungen att slänga in ett inlägg ang Blogaward som Vecko Revyn har i september.



Många "bloggkändisar" har bloggat om att dom skall dissa denna gala pga av att Vecko Revyn tar betalt för biljetterna av dom som inte är vip inbjudna. Då jag absolut inte räknas till dom vip inbjudna så måste jag betala 200:-. Något jag självklart inte har något emot. Jag personligen tycker att det är bra att dom vipar några och sedan får resten betala för att få sina biljetter. På detta sätt kan fler av dom mindre bloggarna få komma. Ja ja vet att Vecko Revyn tjänar massa via storbloggarna på reklam. Men va tusan, jag tycker det ska bli skit kul att få gå dit. Alla får tycka som dom vill, men jag tycker inte att det är fel av Vecko Revyn att ta betalt av folk. Just så här fungerar det på såå många andra tillställningar och liknade.

Nee jag ser fram emot Blogaward även om inte alla "stor bloggare" kommer att ta sig dit för att dom tror att det gör de schysstare mot dom som måste betala.

MEN jag har en negativ sak om det hela. Man kan endast köpa biljetterna via kortbetalning. It´s sucks! Jag använder mig av Swedbank och dom har gjort så man inte kan betala hur som helst med kort via nätet. =o( Ge mig ett bank/postgiro snälla så sätter jag in pengar ist....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0