Test nr 1....



Nu ska jag starta Test nr 1. Var precis iväg och köpte mig LdB Ultra Moisturising Night Cream. Innan använde jag som sagt Make Up Store´s natt kräm även på dagen så varför skulle jag inte kunna ha denna på dagen oxå.

Lite info om denna kräm: For Dry skin. Nattkräm för torr hud som återfuktar och reparerar skadad hud medan du sover. E- och C-vitamin vårdar huden samtidigt som oljan från afrikanska Sheanötter effektivt återfuktar huden efter dagens påfrestningar.

Så jag tänkte använda krämen varje dag och se hur mitt ansikte ser ut om en vecka. Brukar oftast inte behöva mera tid för att kunna se om den gör något för mig.

Har någon av er använt denna redan?

Funkar inte denna så blir Test nr 2 denna: LdB
Nourishing Day Cream, For Sensitive Skin.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Var med och tävla om ett par Converse-skor! Kolla in min blogg!

2010-04-09 @ 13:09:17
URL: http://ginatricotnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0