Schyssta goodiebags....

Sitter o väntar på att hårfärgen skall ha verkat klart. Kände för lite förändring, kanske inte så mycket dock. Men jag fick en chock igår när jag tittade i hiss spegeln och insåg att jag fått masssssa gråa hårstrån. *uscha*

Annars bjuder inte helgen på så mycket. Hade tänkt gå på Vip mingel på Café Opera ikväll, men tjejkompisen banga. Visst jag kan gå dit själv, men inte så kul. Nån som vill joina?? Schyssta goodiebags. =o)

Imorgon blir det förmodligen "Äntligen hemma" mässan i Kista. Sambon vill få lite tips o råd tydligen.

Så vad bjuder eran underbara lördag på då?

Kommentarer
Postat av: Leo

Sjukt snygg design!

2010-05-04 @ 14:34:26
URL: http://piqaview.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0