Dom säger att Påsken är här nu....

Dock inte hemma hos oss. Jag har inte pyntat något och denna morgon är precis som vilken helg som helst. Ja okej det e ju fredag och vi båda är hemma. Under dagen kanske jag blir inkallad till jobbet, men de bara hålla tummarna på att jag ev slipper.

Annars har vi inga speciella planer alls för denna dag. Inte nu längre iaf. Klockan är för mycket för att vi skall hinna med allt som vi planerade igår. Men men e det helg så är det. Jag ska iaf ta mig iväg snart och köpa två påskägg till imorgon. Vi e bortbjudna på påskmiddag hos mina föräldrar.

Vad ska ni hitta på i påsk?

Jo en helt annan sak. Är det någon som har nåt bra knep att bli av med förkylning? Jag har gått i över 2 veckor och varit snorig. Det är nässpray 3ggr om dagen som gäller fortfarande. På flaskan står det att man max får använda den i 10dagar. Oops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0