Otroligt dåligt samvete....

Jag har otroligt dåligt samvete. Igår sa jag att det var shoppingförbud. Vilket jag givetvis inte kunde hålla idag när jag var in på Espirit. Gillar verkligen denna plånbok, den har precis allt jag behöver men kanske är lite lite för stor. Men usch vad ska jag göra, behålla eller lämna tebax? Den kostade bara 299:-, men det e ändå en del pengar när man inte har dom. =o(

Imorgon ska jag ut o handla mat, då e det endast coopkortet o leg som åker me. Alla andra kontater o pengar få stanna hemma. =o(

Vinet jag köpte samtidigt idag kan jag ju inte räkna in i shoppingförbudet, det går väl under mat? Kan ju faktiskt inte servera vatten imorgon när jag har bjudmiddag...


Kommentarer
Postat av: bella

fin blogg, hittade via bloglovin. har också provat att skriva i spotligten. kanske kommer tillbaka. Älskade designen i alla fall.

2009-10-29 @ 19:56:32
URL: http://bellida.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag tycker 299kr är gan´ska dyrt ändå. Men behöver du den då :)

2009-10-29 @ 20:08:08
URL: http://louiselonning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0