Shopping o nagelvård.

Howdy friends! (Japp spelar någ för mycket Farmville).

Har varit iväg på förmiddagen och funderar på att ta mig ut igen. Men innan ska jag fixa klart mina naglar.
I förmiddags var jag iväg med min far till Sollentuna Centrum för att kolla lite i dom nya butikerna som hade invigning igår. Passade på att gå in på Kicks och handla lite små saker som jag behövde. Dom hade 20% på hela sortimentet. Perfekt när man e lite små fattig. =o)



Införskaffade mig en Depend fransk manikyr penna. Självklart är det den jag suttit och pillat med nu ett tag. Men kan säga att jag inte alls är nöjd. Det var bara en massa kladd och det blir inte alls jämnt o fint. Mycket lättare att måla med vanligt nagellack. Så nu har jag tagit bort det och målat naglarna svarta för att sedan ta ett lager top coat matt ifrån Make up store över.

Så idag är min "egen dag" om mina naglar. Iaf nu på förmiddagen, får se vad eftermiddagen ger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0