En riktigt bra shoppingdag...

Jag kom äntligen iväg o shoppa lite. Måste säga att det var länge sen jag var så lugn o nöjd när jag kommit hem ifrån en tur. Hade väl inte så många mål i sikte utan mer bara få komma ut o strosa lite. Men som sagt jag kom därifrån me en del. Inne på Glitter så köpte jag ett svart skinn diadem och ett par örhängen (fyra små stenar). Dock gillar jag inte den butiken pga att dom alltid ska försöka få en att köpa mer. När jag kom fram till kassan så sa tjejen - Var det här allt? me en ton som att herregud kan du inte ta o handla lite mera. Sen började hon prata om deras stämpelkort. Det var ju så nära till att jag skulle få en stämpel, bara 49:- till. Ska du verkligen inte gå runt o titta o se om du hittar något?? Den frågan ställde hon tre gånger även då jag sa rakt nej redan första gången.

Inne på Gina Tricot blev det endast "Janet long tank" i svart då jag inte alls gillade hur "Lilly tank top" satt. Sedan blev det äntligen ett svart nagellack ifrån Depend inne på Kicks. Så billigt o så bra, har bara inte kommit för mig att köpa nytt. Inne på Panduro köpte jag mig ett skissblock så jag kan sätta igång o rita mina nya kläder som jag berättade om igår. =o)

Sist men inte minst den bästa shoppingen. Jag har under en längre tid letat efter en bra body butter me cocos. Dom flesta affärer har bara jumbo varianter, vilket jag inte vill ha. Tröttnar så otroligt fort på en doft. Vet att dom har små burkar inne på Body Shop men i butiken på Drottninggatan var dom så OTROLIGT otrevliga när jag frågade om man fick köpa en liten burk bara. Herregud jag frågade ju bara. Men så idag när jag stod o tittade på presentförpackningarna me flera olika burkar i frågade tjejen i affären vilken doft jag var intresserad av. Berättade att jag endast skulle vilja ha cocosen, me inte i jumbo burkar. Det var självklart inga problem, hon skulle öppna upp presentförpackningen o sälja endast cocosen till mig. Det där kallar jag verkligen services!! Ett STORT plus till tjejen på Body Shop inne på Stinsen Galleria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0